تلویزیون فرافارم: آسپیرین بخوریم یا نخوریم ؟!
آسپیرین بخوریم یا نخوریم ؟
اکثر افراد با سن بین 55 تا 60 سال به این فکر می افتند که مصرف آسپیرین را شروع کنند…
این موضوع چقدر اهمیت دارد؟
چه کسانی باید در سنین بالا داروی ضد پلاکت استفاده نمایند؟
آیا مصرف آسپیرین در تمام افراد بالای 60 سال جهت پیش گیری از وقایع قلبی عروقی لازم است ؟!
در این قسمت از تلویزیون فرافارم به این سوال پاسخ میدهیم.
ویدئوی زیر را تماشا کنید تا پاسخ این سوالات را دریابید…
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
تلویزیون فرافارم: سیر تا پیاز واریانت دلتا
5.92k بازدید
-
تلویزیون فرافارم: علائم کووید-19 در اطفال
6.16k بازدید
-
انواع واکسن آنفلوآنزا
20.3k بازدید
-
گلوکوزامین و دیابت
27.56k بازدید
-
رادیو فرافارم: تداخل استاتین ها و جم فیبروزیل
11.21k بازدید
-
رادیو فرافارم: پاسخ به 2 پرسش شایع درباره کوآموکسی کلاو
7.11k بازدید
دیدگاهتان را بنویسید